توالت فرنگی یک وسیله ضروری در سرویس بهداشتی منزل محسوب می شود و برخلاف تصور برخی از افراد، انتخاب و خرید آنها اصلا کار ساده و پیش پا افتاده ای نیست. توالت فرنگی گلسار یکی بهترین و شناخته شده ترین برندهای توالت فرنگی می باشد. ظاهر بسیار زیبا، کیفیت بالا و لعاب آنتی باكتریال از ویژگیهای مهم این محصول می باشد. لعاب آنتی باکتریال باعث می‌شود توالت فرنگی دیواری شما همچنان بعد از سال‌ها استفاده زیبایی و سفید خود را حفظ کند. تنوع گسترده مدل های توالت فرنگی گلسار یکی از امتیازات ویژه این برند محسوب می شود. در اینجا ما به شما دو مدل اوالت فرنگی اورلاند و توالت فرنگی گلسار مدل وینر را به شما معرفی می کنیم.
 
 
 
 
توالت فرنگی اورلاند برند گلسار
 
والت وال هنگ مدل اورلاند یکی از محصولات عالی برند گلسار می باشد که ظاهری مدرن و شیک به فضای سرویس بهداشتی شما می دهد. توالت فرنگی گلسار از نوع دیواری فضای کمی در حمام را اشغال می کند، زیبایی و تمیزی را به فضا می بخشد و نظافت آن بسیار آسان است. توالت فرنگی دیواری مدل اورلاند به ابعاد 35.5*39*55 سانتی متر است. درب نشیمن این محصول به صورت آرام بند با آکس تخلیه 18سانتی متر می باشد و سیستم فلاش دو زمانه با خروجی به دیوار است. ظاهر بسیار زیبا ،کیفیت بالا و لعاب آنتی باكتریال از ویژگیهای مهم این محصول می باشد. توالت فرنگی وال هنگ اورلاند در دو درجه کیفی تولید می گردد که مشتریان می توانند بنا بر نیاز خود کیفیت مورد نظر را انتخاب کنند.
 
 
 
 
توالت فرنگی وینر برند گلسار
 
توالت فرنگی وینر درجه یک از جمله محصولات برند گلسار فارس می‌باشد که شکل آن به صورت بیضی است. از طرفی همانطور که در شکل مشخص است، این توالت فرنگی در دسته توالت فرنگی های زمینی قرار گرفته و از نوع یک تکه می‌باشد. ابعاد این مدل توالت فرنگی 35.5*75*74 سانتی متر  و اندازه خروجی 10سانتی متر است. توالت فرنگی وینر برند گلسار دارای آرام بند می باشد که با بستن آرام درب توالت سبب ماندگاری هر چه بیشتر محصول می شود. لازم به ذکر است خروجی سیفون این توالت فرنگی از کف می باشد. سیستم تخلیه توالت از نوع واش دان و سیستم فلاش تانک آن دو زمانه است که در حالت اول نصف آب و در حالت دوم کل آب فلاش تانک را تخلیه می کند و باعث راحتی نظافت این توالت می شود.